Reklamace
REKLAMACE ZBOŽÍ
POTŘEBUJETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?
Stáhněte si jednoduchý reklamační formulář, který slouží k reklamování zboží, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:
Feferonka Team
Karel Scheinpflug
Ke Smíchovu 1125
28163 Kostelec nad Černými lesy
Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Vaši zásilku můžete také reklamovat, vrátit nebo donést na výměnu na výše uvedenou kontaktní adresu.
Vaši zásilku zpracuje naše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem nebo SMS.
Peníze za vrácené zboží, Vám budou poslány na účet BEZ poštovného.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanoveným výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.
Stáhněte si reklamační formulář zde.